Czysty barszczyk z fasolą

 Witajcie Kochani

A ja znowu ze świątecznym przepisem. Klasyka Wigilii to barszcz z uszkami. Ja mam inny pomysł - barszczyk z wielkim jasiem.Oczywiście, mam na myśli fasolę. Zupa jest pyszna. Połączenie smaku buraków i fasoli daje świetny efekt.


Potrzebujemy:

20 dag fasoli duży Jaś
2 średnie buraki
włoszczyzna bez kapusty
masło naturalne
1 mała cebula
2 ząbki czosnek
sok z cytryny
cukier
ziele angielskie
liść laurowy
pieprz ziarnisty
maggi
majeranek
sól


Fasolę namoczyłam na noc i ugotowałam w wodzie  w której się moczyła.Posoliłam pod koniec gotowania.
Buraki obrałam  i pokroiłam na kawałki. Włoszczyznę obrałam i też pokroiłam na części.
 Buraki  warzywa i łyżkę masla włożyłam do garnka, dołożyłam kilka kulek pieprzu ziarnistego, listek laurowy i 2-3 kuleczki ziela angielskiego. Gotowało się   30 minut. Zakwasiłam sokiem z cytryny. Przecedziłam,  doprawiłam i włożyłam fasolę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Co w garnkach piszczy... , Blogger