Cygara z topionym serkiem i grzybami


Cygara z topionym serkiem i grzybami

Pyszne danie obiadowe godne podania nawet w święta. Grzyby leśne można zastąpić pieczarkami. Zapraszam do wypróbowania.


Potrzebujemy:

1 kg schabu 

50 dag grzybów leśnych lub pieczarek

1 serek topiony z ziołami

1 cebula

olej

zielona pietruszka 

Do panierowania::

2 jajka lub 1 duże

mąka

mleko

przyprawy: vegeta natur, pieprz mielony, ostra papryka

 

Schab pokroiłam na kotlety, które następnie delikatnie rozbiłam. Posypałam każdy vegetą, pieprzem i ostrą papryką.

Grzyby pokroiłam, cebulę pokroiłam  w drobną kosteczkę, kiedy się zeszkliła włożyłam grtzyby i dusiła je 30 minut.Cały płyn musi odparować. Doprawiłam solą i pieprzem.

Pietruszkę posiekałam drobno i połączyłam z grzybami.

Każdy kotlet posmarowałam dosyć grubo serkiem, położyłam łyżkę grzybów i ciasno zwinęłam.

Do panierowania roztrzepałam jajka z  łyżką mleka. Każde cygaro obtoczyłam w mące, jajku i znowu w mące. Smażyłam na rozgrzanym oleju (oleju powinno być sporo (2cm)

. Podałam z ziemniakami i sałatką z czerwonej kapusty z marchewką.

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Co w garnkach piszczy... , Blogger