Sycąca sałatka z tortellini

 Dzień dobry

 Bardzo dobra, sycąca sałatka, która może zastąpić obiad. Przepis pochodzi z bloga Margarytki. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym go troszkę nie zmodyfikowała. Warto spróbować bo ma moją ulubioną zaletę -szybko-prosto-pysznie.



1 op. tortellini (ja miałam grzybowe)
1 puszka czerwonej fasolki
1 puszka kukurydzy
20 dag szynki pieczonej z indyka(może być szynka konserwowa)
3 średnie pomidory
3 średnie ogórki gruntowe
1/2 pęczka drobnego szczypioru ( nie dawałam)
4-5 łyżek majonezu
1 łyżka pikantnego keczupu
sól, pieprzPomidory (sam miąższ), ogórka i szynkę pokroiłam w drobną kostkę.
Fasolkę i kukurydzę wyłożyłam na durszlak i dokładnie odcedziłam.
Połączyłam wszystkie składniki, doprawiłam solą i pieprzem, wymieszałam.
Dodałam majonez. Jeszcze raz wymieszałam i gotowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Co w garnkach piszczy... , Blogger