Nadziewane pieczarki

W sieci jest wiele przepisów na nadziewane pieczarki. Ten jest mojego pomysłu. Zrobiłam je na zasadzie "na winie". Przydały się końcówki produktów a afekt był fantastyczny, Często je robię kiedy mam mało czasu. Pyszny obiad czy kolacja w 30 minut. Spróbujcie, bo warto.

Potrzebujemy:

po 2 duże pieczarki na osobę (ja miałam 8)
0,5 kg zmielonego mięsa z karkówki
15 dag startego sera edamskiego
1 jajko
1 średnia cebula
zielona pietruszka
masło
1ząbek czosnku
keczup pikantny
przyprawy:
vegeta natur, pieprz mielony, maggi



Jak zrobić:
 Pieczarki czyścimy, odcinamy trzonki. Mięso mielone mieszamy z jajkiem, przeciśniętym   czosnkiem, podsmażoną na maśle cebulką pokrojoną w bardzo drobną kostkę, drobno posiekaną natką pietruszki 2/3 startego żółtego sera. Dodajemy posiekane drobno odcięte trzonki pieczarek i mieszamy z mięsem. Masę wyrabiamy jak na kotlety.
 Doprawiamy do smaku. Napełniamy kapelusze, polewamy keczupem i posypujemy resztą sera. Wstawiamy do piekarnika i pieczemy 20 min. w 170*C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Co w garnkach piszczy... , Blogger