Kapuśniaczki do barszczu

Dzień dobry. Dzisiaj przychodzę do Was z pysznymi krokietami z kapustą. Zrobione z ukiszonej w domu kapusty z pachnącym czystym barszczykiem...niebo w gębie. Spróbujcie. Smacznego.



Farsz

 50 dag kapusty kiszonej

30 dag pieczarek

1 duża cebula

olej do smażenia


przyprawy: ziele angielskie, liść laurowy, pieprz ziarnisty, kminek, majeranek, słodka i ostra papryka mielona, maggi w płynie, pieprz mielony

Naleśniki

2 jajka

1 szkl mleka

1 szkl. wody min. gazowanej

mąka tyle ile potrzeba aby ciasto miało konsystencję śmietany

papryka czerwona mielona ostra

0,5łyżeczki majeranku

sól do smaku

olej i masło klarowane

Do panierowania

2 jajka i bułka

 
Kapustę gotuję z przyprawami (pieprz, ziele, listek) w niewielkiej ilości wody. Dobrze osączam i odciskami. Jeśli jest długa, kroję, ale używam swojej kapusty i nie ma potrzeby krojenia.W garnku rozgrzewam olej przysmażam pokrojoną w kosteczkę cebulę. Kiedy się zeszkli wkładam pokrojone na małe kawałeczki pieczarki, smażę do całkowitego odparowania soku, wkładam kapustę i smażę dalsze 10-15 min..Dodaję przyprawy, doprawić solą i mielonym pieprzem, maggi.Smażyć jeszcze kilka minut.
Z podanych składników zrobiłam  ciasto naleśnikowe. Odstawiłam  na 20min. Usmażyłam naleśniki.Powinno być ich ok.10.
 Na każdy naleśnik nałożyłam
dużą łyżkę kapusty. Składać w kopertę, panierować w bułce, jajku i bułce. Smażyć na złoty kolor na oleju z masłem
Smacznego!


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Co w garnkach piszczy... , Blogger